[linux] Re: MSI dvd-schrijver na 7 mnd kaduuk => slecht product of pech?

Do Jan 27 11:03:32 CET 2005

On Thu, Jan 27, 2005 at 10:49:24AM +0100, Julien Michielsen wrote:
> Mijn dvd-schrijver maakt momenteel een hoop lawaai, en kan geen cd's meer
> lezen.  Wanneer ik ermee terug ga naar de winkel denk/hoop ik een ander/nieuw
> model mee naar huis te krijgen.  Weet alleen niet of ik dan weer een MSI moet
> pakken of beter een ander merk kan kiezen. Want gebeurt het weer na +5
> maanden dan is de garantie opgehouden. Nog meer mensen met slechte MSI-
> ervaringen?

ik niet, maar dat zegt niet zoveel. gewoon omruilen voor een ander.
tegen de tijd dat die stuk is, dan zitten we vast ver onder de 50 euro
voor een DL brander...

ik neem aan dat hij DVDs ook niet meer kan lezen..
--
http://www.linux-it.nl