[linux] Re: MSI dvd-schrijver na 7 mnd kaduuk => slecht product of pech?

Do Jan 27 11:05:28 CET 2005

On Thu, Jan 27, 2005 at 11:04:04AM +0100, paai wrote:
> Zover ik weet (maar IANAL) is de garantie op dergelijke goederen /altijd/
> een jaar, wat de winkeliers en fabrikanten ook mogen beweren. Teruggaan dus.

dat niet alleen. er is ook nog een stukje consumentenbescherming. de
levensduur van een apparaat kan wel eens langer zijn dan dat ene jaar en
dan kan je best de kosten delen. overigens denk ikd at Julien gewoon met
het apparaat naar de zaak moet gaan en omruilen..

--
http://www.linux-it.nl