[linux] PVM/MPI (beowulff)

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Zo Jan 30 01:40:24 CET 2005

Hi,

Ik ga een poging doen mensen op mijn werkplek geinteresseerd te krijgen voor
een beowulff cluster. Druk aan 't googlen geweest en tot mijn verbazing heb
ik erg weinig projecten gevonden die ik zou kunnen demoen: gmandel,
zipcracker en pvmpov waren eigenlijk de enige. Dus nu is mijn vraag: weet
iemand nog interessante projectjes? Er hoeft niet perse eye-candy uit te
komen; interessante output in een relatief korte tijd is op zich ook al
welkom.

Folkert van Heusden

Op zoek naar een IT of Finance baan? Mail me voor de mogelijkheden!
|UNIX admin? Then give MultiTail (http://vanheusden.com/multitail/)|
|a try, it brings monitoring logfiles to a different level! See    |
|http://vanheusden.com/multitail/features.html for a feature list. |