[linux] Re: PVM/MPI (beowulff)

Zo Jan 30 10:08:31 CET 2005

On Sun, 30 Jan 2005, Folkert van Heusden wrote:

> Ik ga een poging doen mensen op mijn werkplek geinteresseerd te krijgen voor
> een beowulff cluster. Druk aan 't googlen geweest en tot mijn verbazing heb
> ik erg weinig projecten gevonden die ik zou kunnen demoen: gmandel,
> zipcracker en pvmpov waren eigenlijk de enige. Dus nu is mijn vraag: weet
> iemand nog interessante projectjes? Er hoeft niet perse eye-candy uit te
> komen; interessante output in een relatief korte tijd is op zich ook al
> welkom.

Op deze manier kun je een goede beslisser niet overtuigen. Het klinkt
alsof je de argumenten van een slechte autoverkoper hanteert door naar
gadgets te wijzen (die andere projecten).

Bezie welke taak voor je ligt en bezie dan wat de beste oplossing is om
het aan te pakken. Op dit moment heb je geen woord gerept waarom je een
cluster nodig zou hebben.

Hugo.