[linux] Re: Mozilla Firefox in de Consumentengids!

Koen de Jonge koen op procolix.com
Zo Jan 30 12:58:25 CET 2005

Hans Rood wrote:

>Da's mooi! Maar één bladzijde terug wordt MS twee keer onbeschaamd
>geplugd:(
>Ze schrijven ". . . . let op het hangslotje(in de explorer).."
>Er wordt dus ten onrechte eenmerknaam gebruikt omdat alle moderne
>browsers HTTPS ondersteunen!
>
>Verder een opgewekt verhaal over de MS-zoekmachine. MS wil hiermee voor
>de zoveelste keer een concurrent "vermorzelen" en gewoontegetrouw ook
>de leverancier van de software (Yahoo) van de kaart vegen. Het
>enthousiasme van de CB voor dit monopoliemisbruik lijkt me dus volkomen
> [...]
Ik denk dat het constructiever is om voldoende copij aan te bieden voor
de rubriek waarin die slippertjes gebeuren. Hoe mooi is het niet als de
consument in Nederland nu gebruik kan maken van een vernieuwde en beter
OpenOffice versie die gratis is (!!) en nu nog beter Microsoft Word
documenten kan lezen en schrijven.

Klagen werkt minder goed dan postitief belonen!

Koen