[linux] Re: Mozilla Firefox in de Consumentengids!

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Ma Jan 31 12:18:07 CET 2005

On Monday 31 January 2005 12:01, Koen de jonge wrote:
> De uitdaging is dus om een bepaald product te pakken en alle belangrijke
> voordelen van dat specifike opensource product vanuit het
> 'consumentenoogpunt' (dat van je buurvrouw of moeder) aan te prijzen.
>
> Wie schrijft er een artikel over Open Office? Als ik een goed artikel
> lees stuur ik je een appeltaart op. :)

Ik hoor een leunstoel journalist spreken. Zo lust ik er ook nog wel twee,
Koen. Ik weet het beter gemaakt: als jij nou dat artikel schrijft stuur ik je
twee appeltaarten. Of nog beter, dan help ik je met het schrijven. (Ik heb
echt geen verstand van OOo, gebruik het bijna nooit)

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

In theory theory and practice are equal,
however, in practice they differ.