[linux] Re: Mozilla Firefox in de Consumentengids!

hansrood op xs4all.nl hansrood op xs4all.nl
Ma Jan 31 12:40:40 CET 2005

knip......

> Ik denk dat het constructiever is om voldoende copij aan te bieden voor
> de rubriek waarin die slippertjes gebeuren. Hoe mooi is het niet als de
> consument in Nederland nu gebruik kan maken van een vernieuwde en beter
> OpenOffice versie die gratis is (!!) en nu nog beter Microsoft Word
> documenten kan lezen en schrijven.
Uitstekend idee, ik dacht eerder aan van die nieuwsflitsen van 50 woorden,
waarmee je tussen de regels door aangeeft dat er een reeel alternatief is
voor de grote monopolist.

> Klagen werkt minder goed dan postitief belonen!
Shannon!

> Koen

hansr