[linux] Re: Mozilla Firefox in de Consumentengids!

Ma Jan 31 21:18:59 CET 2005

Aldus schreef Johan Wevers op Mon, Jan 31, 2005 at 01:50:34PM +0100:

> Maakt voor de meeste consumenten niks uit (mijn MS Office CD-R was even duur
> als een Linux CD-R). En MS-Works zit vaak al bij een nieuwe PC.

> Die zie ik niet. Wat maakt het voor het milieu uit of ik de sourcecode
> van m'n software vrijgeef of niet?

Daar had ik eigenlijk nog nooit zo over nagedacht: Open Source kost bomen;
hoeveel mensen printen al de kernel code van hun Minuscuulzacht Vensters uit?

Met schaamrode groet,

Daniel von Asmuth

--
		Waar is Volkert wanneer je hem nodig hebt?