[linux] Re: Mozilla Firefox in de Consumentengids!

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Ma Jan 31 21:09:33 CET 2005

On Monday 31 January 2005 13:50, Johan Wevers wrote:

> Die zie ik niet. Wat maakt het voor het milieu uit of ik de sourcecode
> van m'n software vrijgeef of niet?

Er hoeven geen dooie bomen bedrukt te worden met pagina grote advertenties die
de nieuwste versie van windows aanprijzen om de consument toch maar tot
upgraden te bewegen. Maar hij is best wel vergezocht ja.

En om dat argument in een artikel in een dooie bomen blaadje te gebruken is
een beetje hypo ;-)
--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

In theory theory and practice are equal,
however, in practice they differ.