[linux] Re: Computervergunning WAS: aangifte doen?

Raymond A. Meijer raymond op psytrance.org
Vr Jul 1 09:25:13 CEST 2005

On Fri, 01 Jul 2005, 09:20, Ulrich wrote:

> ik vraag mij af of het nodig (en wenselijk) is om een vergunning verplicht te
> stellen voor een ieder die met de computer werkt. Mensen die thuis hun eigen
> eten bereiden (koken) hebben immers ook geen vergunning hiervoor nodig
> (terwijl het allemaal behoorlijk aan kan branden). Ook mensen met een
> stereo-installatie hebben geen vergunning nodig, ook al zouden ze overlast
> kunnen veroorzaken. Zelfs fietsers hebben geen fietsvergunning (spreek
> 'rijbewijs').

Je ziet alleen over het hoofd dat in jouw voorbeelden je er alleen zelf last
van hebt als het misgaat, terwijl als er iets misgaat met jouw computer die
aan het Internet hangt, er miljoenen mensen last van kunnen hebben...

;)

Ray

--
You cannot discover new oceans unless