[linux] Re: Geen softwarepatenten

Cor Gest cor op clsnet.nl
Wo Jul 6 16:48:17 CEST 2005

Koen de jonge <koen op procolix.com> wrote:

> De vlag mag zeker uit wat mij betreft. Maar wat nog belangrijker is, de
> NLLGG moet gaan samenwerken met de NLUUG en de VOSN en andere 'open
> source' groepen om ervoor te zorgen dat dit soort gevaren voor ons mooie
> systeem, wat Linux is, voor altijd de wereld uit te helpen.

De samenwerking met ffii.org en vrijschift.org en de mensen uit de
diverse andere "bloedgroepen" was er vanaf het begin van de
Europese no e-patents beweging, de zaak was vele malen belangrijker
dan het petje wat men op had.

Lobbyen gebeurd nu eenmaal niet op een marktplein, maar is meestal een
zaak van gesprekken met en informeren van de diverse spelers in het geheel.

De eerste ronde is binnen, maar er is nog een lange weg te gaan.

Cor

--
Those who disregard the Only True Editor or the Documentation stray far indeed
       (defvar My-Computer '((OS . "GNU/Emacs") (IPL . "GNU/Linux")))