[linux] Vreemd probleem met opstarten Firefox via <Alt>+<F2>

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do Jul 7 13:41:26 CEST 2005

Ik werk met SUSE 9.2 en KDE. Ik start vaak programma's op door
<Alt>+<F2> te drukken en dan het commando in te typen. Daar heb ik
behalve bij Firefox geen problemen mee. Als ik Firefox via het menu
opstart of in een terminal 'firefox' intype. Start Firefox zonder
problemen op. Als ik met <Alt>+<F2> 'firefox' invoer start firefox niet
op. (Firefox wordt wel aangeroepen, amders zou je namelijk een
foutmelding krijgen.)
Heeft iemand een idee wat er hier aan de hand kan zijn?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>