[linux] Weet,heeft iemand een wereldclock voor de cli ?

J. mailing-lists op xs4all.nl
Do Jul 7 23:58:30 CEST 2005

Thursday, July 07 23:51:49

Hoi,

Meeste van m'n vrienden,kennissen etc.. beginnen zich te verspreiden over
deze wereld. Ik heb ze nu in m'n vergeetachtigheid al een paar keer midden
in de nacht per ongeluk uit bed gebeld ;-)

Vraag; Heeft iemand een script, progje, idee zodat ik gewoon vanaf de CLI
de verschillende wereldtijden in de verschillende zones kan opvragen ?
Anders moet ik zelf iets in elkaar steken.. Liever niet uiteraard ;-)

Note; Heb helaas geen X systeem tot mijn beschikking alleen een CLI.

Dank..

J.

--
Don't worry Ma'am. We're university students, - we know what we're doing.