[linux] Re: Weet,heeft iemand een wereldclock voor de cli ?

J. mailing-lists op xs4all.nl
Vr Jul 8 10:24:28 CEST 2005

On Fri, 8 Jul 2005, Hans Paijmans wrote:

> Het zou me verbazen als er niet de een of andere webpagina zou
> zijn met een pracht van een grafische afbeelding (is dat een pleonasme?).
>
> --
> Dr. J.J. Paijmans

Ik heb nu een alias als in :
wock='lynx -dump http://www.timeanddate.com/worldclock/'

En dan hoef ik op de cli alleen een grep te doen voor de Plaats. Nu staat
er boven in die webpagina `en anderen vergelijkbare paginas ' in het
commentaar dat het automagisch dowloaden van de pagina verboden is. Daarom
dat ik 'k me probeer te houden aan 't protocol... dacht dat ik mischien
iets over het hoofd had gezien op de CLI dat er wel zoiets was voor op de
CLI.

Mischien toch maar gewoon de politie proberen te trotseren..

Thnkx..

J.