[linux] hp pavilion

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Za Jul 9 18:26:14 CEST 2005

Hi,

Ik heb een HP Pavilion laptop (zv5231ea). Op dat ding zit een touchpad,
zo'n geval waar je met je vinger op moet schuiven. Dat werkt allemaal
goed. Maar aan de rechterkant van de touchpad zit een stukje wat
gebruikt kan worden om te scrollen. Dat werkt niet. Heeft iemand e.e.a.
wel werkend gekregen? (volgens google niet)
Ik hoor 't graag (kan ik dat ook weer op
http://www.vanheusden.com/misc/hp-pavillion-zv5231ea-linux.php zetten).

Folkert van Heusden

--
Auto te koop, zie: http://www.vanheusden.com/daihatsu.php
Op zoek naar een IT of Finance baan? Mail me voor de mogelijkheden.