[linux] Re: Palm conversie gevraagd

Hans Paijmans J.J.Paijmans op uvt.nl
Di Jul 12 20:30:14 CEST 2005

Gijs Hillenius wrote:

>       > Ik wil de Datebook-files van mijn Palm converteren naar iets
>       > leesbaars. Normaliter zou ik ccexample gebruiken, maar ik zie
>       > tot mijn schrik dat die records overslaat (!!!).
>
>       > De andere pilot-link utilities werken direct op /dev/pilot, en
>       > dat is niet wat ik zoek: ik wil iets met de datebookDB.pbm
>       > files doen, onafhankelijk van de PDA zelf.
>
>       > Iemand pointers of idee"en?
>
> Ik heb toevallig (?) dit weekende zitten prutsen met deze scripts.
>
> Sloegen ook al records over..

Bij nadere bestudering werden bij mij niet zozeer records overgeslagen,
maar stopte de processing van de Datebook database door ccexample
nadat een mismaakte record was tegengekomen. Toen ik die had verwijderd
en de Palm opnieuw had gesynct, werd alles zichtbaar. Slordig van ccexample,
vooral omdat het op de sparc wel goed ging. En versienummers worden door
ccexample niet gegeven (opnieuw slordig). Kijk eens
of jij hetzelfde probleem hebt?

Nota Bene: de records staan niet in chronologische volgorde in DatebookDB!

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University, Faculty of Arts,           Dept. of Linguistics & AI