[linux] Re: programmeervraag: high-pass filter?

Zo Jul 17 08:51:10 CEST 2005

Aldus schreef Folkert van Heusden op Sun, Jul 17, 2005 at 01:04:40AM +0200:
> Ik heb mij werkelijk een hoedje gezocht maar nergens op 't web kwam ik
> een eenvoudige high-pass filter in c of java tegen. Iemand die me opweg
> kan helpen? Het is voor een opensource projectje.

Er zijn heel wat boeken, ook voor amateurs, die het onderwerp behandelen,
maar die gaan over solderen in plaats van programmeren.

Als je het in software wilt doen, Google dan naar 'Fast Fourier Transform'.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
	Hier had uw advertentie kunnen staan.