[linux] Re: A very good tool

Cor Gest cor op clsnet.nl
Ma Jul 18 16:03:22 CEST 2005

Hans Paijmans <J.J.Paijmans op uvt.nl> writes:

> Maar zit er geen filter op de listserver die minstens binaries
> en html afvangt?

Schijnt er te zijn, maar de mime-header gaf text/plain aan,
de inhoud was ascii base64-encoded , en er was geen message-body
anders dan de mime-encoding-fractie.
Dus moet je filter wel erg slim zijn om eerst de base64 uiteen te
rafelen content bekijken en dan beslissen of het spam is.

> (Hoe gaat het met Cor? Long time no see)

Prima hoor, vermaak me uitstekend, zoals te doen gebruikelijk.
Wat betreft de "see": er wordt gewerkt aan een goede smoes ...;-)

Cor

--
Those who disregard the Only True Editor or the Documentation stray far indeed
       (defvar My-Computer '((OS . "GNU/Emacs") (IPL . "GNU/Linux")))