[linux] Re: CLI bandwidth meter

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Di Jul 19 14:40:22 CEST 2005

Op 19-7-05 heeft Paul Slootman<paul+nospam op wurtel.net> het volgende geschreven:

> De 'x' in xnetload geeft volgens mij aan dat het geen CLI tooltje is...

Volgens mij is het meer zo dat de meesten er voor het gemak vanuit
gaan dat het een terminal (CHUI) programmatje moet wezen. Maar CLI
betekend toch eerder dat je het vanaf een prompt (misschien in
konsole) moet kunnen opstarten. Dus dan is xnetload ook voldoende.

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman