[linux] korganizer instellingen

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Do Jul 21 14:28:55 CEST 2005

Hallo,

voor de verandering eens een Linuxvraag ;-) nou ja, KDE is niet helemaal
hetzelfde natuurlijk ;-) OK, ter zake:

Korganizer gebruikt bij mij ~/icalout.ics bij opstarten. Ik denk dat hij
eigenlijk zou moeten werken met een ics file in ~/.kde/share/apps/korganizer/
maar de file die daar staat wordt niet gebruikt. Ik heb ook nog geen
configuratiescherm kunnen vinden waarin je de defaultkalender kunt aanpassen,
en ook geen config file, zodat ik het desnoods met een editor goed kan
zetten.

Weet iemand hoe je dat bij korganizer instelt, c.q. waar de config file staat?

--
Joop Gerritse
Mühlenstraße 11