[linux] NX en ssh

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Vr Jul 22 01:39:59 CEST 2005

Hoi,

een paar weken geleden had ik zonder veel moeite een
werkende nx-verbinding. Na een crash en re-installatie
van Linux op de client (en re-installatie van nxclient)
wil ik connecten met de server, maar het lukt niet.
Ik herinner me vaag iets van een eenvoudige copy van
/usr/NX/share/client.id_dsa.key op de client naar een plaats op
de server, maar het fijne ontgaat me. Snuffelen in Google op
nxclient en sshb levert vooralsnog geem aha-Erlebnisse.

Hoe ging het ook weer?

Paai

PS: en waarom werken de normale emacs-editing commando's
opeens niet meer in Mozilla...???