[linux] lekken in realplayer

Harold Knibbe ha.knibbe op hccnet.nl
Zo Jul 24 17:45:34 CEST 2005

Beste allemaal,

Ik heb realplayer 10GOLD.bin geiinstalleerd op mijn computer. De datum
van de waarschijnlijke installatie is 05/06/05.
Ik kom nu met een vraag omdat ik mijn realplayer werkend wil houden.
Bij het downloaden van het bestand geeft hij aan "nieuwer item genaamd
10GOLD.bin bestaat reeds. M.A.W het bestand dat ik geiinstalleerd heb
heet hetzelfde al het te downloaden bestand. Namelijk
realplayer10GOlD.bin.
In het laaste Linuxmagzine werd gewaarschuwd voor lekken in realplayer.

Mijn vraag is aan jullie, is het goed om dit zo te laten zitten of moet
ik er toch nog wat tegen doen.

Alvast bedankt voor jullie aandacht.
--
Met vriendelijke groeten,