[linux] Re: Perl problemen (repost)

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Ma Jul 25 12:53:57 CEST 2005

On Monday 25 July 2005 20:43, Hans Paijmans wrote:

> Daar ben ik ook achter. Wat is de juiste oplossing? Ik kan
> op rpmfind.net geen perl-gtk-perl vinden dan die voor 5.8.3
> en mijn SuSE 9.3 heeft Perl 5.8.6...
ff een symlink maken? de rpm hercompileren? qua API verwacht je met een andere
minor versie geen problemen, dus het is voornamelijk een configuratie
probleem.
Ik denk dat een symlink naar perl 5.8 evt. verstopt in een rpm de netste
oplossing is. Je zou dan ook kunnen uitvissen waar je perl pad ergens door
aangepast is, de rpm die dat gedaan heeft aanpassen, en een mailtje met een
diff naar de packager sturen. Maar dat is vast meer werk dan je er in wil
steken.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra