[linux] Shortcut key toekennen aan een macro in OpenOffice

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do Jul 28 11:21:29 CEST 2005

Ik heb een Calc document (eigenlijk Excel) gemaakt waar een aantal
macro's inzitten t.b.v. sortering. In Microsoft office kan ik aan de
macro's een shortcut key toekennen, maar in OpenOffice lukt me dit niet.
Via Google heb ik http://www.8daysaweek.co.uk/forums/viewtopic.php?t=44
gevonden, maar dat werkt dus niet. Iemand een idee hoe het wel moet?

Daarnaast moet ik op dit ogenblik de macro's zowel voor OpenOffice als
Microsoft Office definieren. Is er een mogelijkheid om dit slechts een
keer te hoeven doen?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>