[linux] lp -n

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Jun 1 09:26:12 CEST 2005

Bij Adobe Reader kun je niet opgeven hoeveel copien je wilt hebben. Er
wordt standaard van /usr/bin/lp gebruik gemaakt. Ik dacht slim te zijn
en daar -n5 achter te zetten om vijf copien te krijgen. Net op dat
moment werd ik ook gebeld en toen het telefoontje was afgelopen lag er
een dikke stapel papier te wachten. De optie werkt dus duidelijk niet
zoals je zou verwachten. Wat is hier aan de hand?
Ik maak gebruik van CUPS om te printen op een printer aan een andere
computer.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>