[linux] Re: lp -n

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Jun 1 11:31:00 CEST 2005

Op wo, 01-06-2005 te 11:01 +0200, schreef joop gerritse:

> Ik begrijp dit niet. Je vraagt vijf kopieën en die krijg je. Althans, dat is
> wat ik hier lees. Waar klaag je nu eigenlijk over?

Ben weer eens niet duidelijk geweest. Met dikke stapel bedoelde ik dat
er veel meer copien waren als de gevraagde vijf. Hij was ze ook nog
steeds aan het uitspugen en ik moest de printer uitzetten. Dus ik
gebruik -n5 om vijf te krijgen, maar het levert veel meer dan vijf.

Ik heb nog even een experiment gedaan.
Met -n1 komt er netjes een copie uit.
Met -n2 komen er 12 copiën uit.

Ik heb -n3, -n4 en -n5 maar niet uitgeprobeerd.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>