[linux] Re: lp -n

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Jun 1 14:05:02 CEST 2005

Op wo, 01-06-2005 te 12:25 +0200, schreef joop gerritse:
> On Wednesday 01 June 2005 11:31, Cecil Westerhof wrote:
> [...]
>
> In de man page staat een spatie tussen -n en numcopies. Misschien moet je dat
> letterlijk nemen? (ik ga het even niet proberen, overigens ;-)

Heb ik wel gedaan. ;-} Maakt niet uit.

Heb wel interesante gegevens gegenereerd.
Als ik '-n 2' gebruik worden er twee jobs aangemaakt. Een van 4727 KB en
een van 2347 KB. Beide jobs genereren 6 pagina's en dus 12 in totaal.
Als ik '-n 1' gebruik wordt er een job aangemaakt met een grote van 1153
KB. Deze job genereerd 1 pagina.

Ik snap er dus helemaal niets meer van.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>