[linux] Re: shell skript vraagje

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Wo Jun 1 20:56:38 CEST 2005

On Sunday 02 February 2003 10:50, Ulrich wrote:
> De bedoeling is, dat het skript twee programma's tegelijkertijd start, en
> niet na elkaar, zoals dat normaal het geval is.
> Ik heb het een en ander hierover afgezocht, maar nog niet de juiste manier
> gevonden.
>
> Iemand een idee?

Waarom wil je dat ze precies na elkaar gestart worden?Linux is sowieso geen
realtime os, dus er zit een ondefinieerbare tijd tussen het commando en het
uitvoeren.
Maar doet `commando1&; commando2 ` niet wat je bedoelt?

(en zoals ieder ander je er op zal wijzen: je datum staat verkeerd, tenzij we
nu terug in te tijd zijn gegaan.)

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra