[linux] Re: grote blocklist in dns server zetten -- DNS uitleg

Jochem Knoops Jochem op Knoops.nu
Wo Jun 1 23:26:53 CEST 2005

At 23:07 1-6-2005, you wrote:

>Ja.
>
>Wat heeft dit met DNS te maken?
>
>Met vriendelijke groet,
>
>Daniel von Asmuth

Ik heb dit zelf eens met kazaa (lite) gehad.
Ik had toen een lijst met domeinnamen waarna geconnect werd. Door die in
mijn hosts file te zetten met daarbij het ipnummer 127.0.0.1 werden alle
connecties geredirect naar me eigen pc en zodoende kreeg ik geen rara zooi
binnen. Daarom denk ik DNS, want eigenlijk is je hosts file onder windows
een soort DNS.

mvg

J. Knoops