[linux] Wanneer xsane niet verder komt dan segmentation fault

Do Jun 2 15:18:20 CEST 2005

Mijn hp ScanJet 5200C heeft het vaak goed gedaan, maar vandaag kwam ik
met xsane niet verder dan
[1]+  Segmentation fault      xsane
Toch lijken de betreffende rpm's mij goed geïnstalleerd, en ook de
scanner wordt goed herkend door sane-find-scanner en scanimage -L:
found USB scanner (vendor=0x03f0 [Hewlett-Packard], product=0x0401 [HP
ScanJet 5200C]) at libusb:001:002   resp.
device `hp:libusb:001:002' is a Hewlett-Packard ScanJet 5200C flatbed
scanner

Hiervoor heb ik (vergeefs) geprobeerd een Aldi scanner werkend/herkend
te krijgen, maar het verband met de Segmentation fault zie ik niet.

Iemand die mij een reden/suggestie kan geven?

bvhd
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl