[linux] Re: grote blocklist in dns server zetten

Do Jun 2 18:23:51 CEST 2005

On Thu, Jun 02, 2005 at 06:17:10PM +0200, Johan Wevers wrote:
> Nee, maar er zijn sites die net doen alsof ze files aanbieden op p2p
> netwerken maar ondertussen corrupte data sturen of je verbindingen
> bezet houden om het bezet houden. In opdracht van de entertainment
> industrie. En dan heb je natuurlijk nog Brein en co. die willen
> kijken of je filenamen aanbiedt waar ze je voor willen aanklagen.

filenames zelf zijn niet strafbaar. Als ik suse 9.3 wil aanbieden en het
"britney_spears - naked on the beach.mp3" wil noemen, dan moet ik dat
zelf weten.

Verder heb ik geen last van die gasten die mij connecten willen, Er valt
niks illegaals te halen....

--
http://www.linux-it.nl