[linux] Re: welke imap ?

Do Jun 2 21:07:34 CEST 2005

Aldus schreef Paul de Vries op Thu, Jun 02, 2005 at 07:00:26PM +0200:
> ik standaard al kiezen uit 3 imap varianten:
> - courier
> - cygnus
> - "imap" van suse
>
> welke van de bovenstaande (of eventuuel ook ander) imap's zouden jullie
> me adviseren?

Ik gebruik eentje van Mandrake genaamd 'imapd' (volgens de man-page
afkomstig uit 4.2 BSD), in combinatie met sendmail en squirrelmail.

Waar je op moet letten is of de IMAP server (en de SMTP server) met
het Unix mailfile of maildir formaat werkt.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
	Hier had uw advertentie kunnen staan.