[linux] Re: SCSI DVD-R. (Was: grote blocklist in dns server zetten)

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Vr Jun 3 11:57:29 CEST 2005

> En dat is relevant in deze discussie, want... ?

Niet, maar off-topic was het al.

Ik tegenwoordig geen reden om een SCSI DVD brander aan te schaffen. 't
Is tenslotte geen harddisk voor een server of zo en Burn-Proof zijn ze
tegenwoordig allemaal..
Sinds ik van SCSI naar IDE over ben met die dingen heb ik er nog nooit
problemen mee gehad (alleen blijf ik met branders wel bij Plextor !).

Toch gaan ze al even mee.

> Beter rondkijken dus.
> http://tweakers.net/pricewatch/97367

Tja.. Wat kan ik zeggen.. Beetje overtrokken prijzen vergeleken met
ATAPI/IDE. Doe er niet aan mee.

Gr,
Rob