[linux] Re: Ik wil de EULA van windows niet accepteren. Hoe krijg ik mijn geld terug ?

Hans Paijmans J.J.Paijmans op uvt.nl
Za Jun 4 22:22:51 CEST 2005

Jelle Boomstra wrote:

> Mee eens. Maar waar moeten al die lijsten/walstuurlui dan over discussieren?

Nou... bijvoorbeeld over de vraag /of/ de NLLGG zich daarmee moet
bezighouden...

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University, Faculty of Arts,        Dept. of Linguistics & AI