[linux] Re: Encrypted DVD's afspelen

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Di Jun 7 09:29:14 CEST 2005

Op 7-6-05 heeft Johan Wevers<johanw op vulcan.xs4all.nl> het volgende geschreven:
> Hallo,
>
> Volgens de user interface van Xine zou deze dvd's kunnen afspelen.
> Als ik dat probeer krijg ik echter waarschuwingen dat er geen plugin
> geladen kan worden voor dvd:/ links. Nadat ik /dev/dvd aangemaakt had
> als symlink naar /dev/hdc bleef dit zo.
>
> Het direct afspelen van de .vob files op een DVD lukt wel, maar
> alleen bij niet versleutelde dvd's. Ik heb libdvdcss geinstalleerd
> zoals de website van Xine zegt, maar dat hielp niets.

Dit heb ik bij Mandrake ook gedaan (tijd terug) en dat werkte gewoon.
Misschien toch nog iets wat anders moet met de installatie? Welke
distributie gebruik je?

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman