[linux] Re: Wat betekenen `si` en `hi` in de cpu-regel van de output van top?

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Di Jun 14 15:58:30 CEST 2005

Udo denkt:

Zou `si` kunnen staan voor `software interrupt` en
Zou `hi` kunnen staan voor `hardware interrupt`?

(correspondeert ook met de problematiek die ik hier zag...)