[linux] Re: OT: nog zo'n Linus

Wo Jun 15 10:58:28 CEST 2005

On Tue, 14 Jun 2005, Liset wrote:

> En wat als het een meisje is ?

Met een stukje van jouw naam erin krijg je dan bv. Lisux. Dat is een
heel gebruikelijke manier van computer-benamen. Zo noemde Roeland de
zijne even Roulux, noemt Ted Schipper van Hobbynet zijn systeem Tedux,
en zo zou Lisux dus een heel mooie naam voor jouw computer kunnen zijn.
Overigens geef ik deze naam-methode onder de Gnu-licentie: gratis gege-
ven, maar je mag me niet aansprakelijk stellen voor eventuele negatief
uitwerkende konsekwenties.

> Of een moddertorretje ?
Dat was toch Roelux?

--