[linux] Re: Screen, Mutt, SLRN, etc. bij shell-account XS4ALL

Ton Boelens ton.boelens op home.nl
Do Jun 16 21:31:10 CEST 2005

On Thu, Jun 16, 2005 at 12:40:52AM +0200, Hans Rood wrote:

> Da's een hele lijst. Ik log in met ssh, gebruik mutt maar minimaal, vi
> en scp over we weer, lynx en ssh en ping om mijn eigen systemen te
> testen. Dat doet het allemaal. Dus heb ik nog nooit de behoefte aan een
> nieusgroep o.i.d. gehad. Een doodenkele keer hab ik de helpdesk om raad
> gevraagd. Daat betaal je per slot voor.
> Ik hen de indruk dat ze nogal voorop lopen met hun services, het zijn
> van huis uit echte hackers en bieden vast je gewenst services. raggle
> is er, dacht ik niet, de meeste andere proggies zijn er waarschijnlijk
> wel. Waarom probeer je het niet?

Uiteraard ben ik al volop aan het proberen. Ik vroeg me alleen af of
ik contact kon krijgen met shell-guru's die al vanalles onder xs4all
draaiende hebben gekregen.

Het lukt allemaal vrij aardig. Ik zou met fetchmail mijn diverse
pop-boxen kunnen laten leeghalen. Misschien is een eigen ~/bin
directory ook toegestaan. Mijn .muttrc kan ik wel overzetten
en .screenrc etc. ook.

> suc6
> hansr

Dank je voor je reply,