[linux] Re: Debian Sarge: testing of stable??

Richard Klein Leugemors rkl op xs4all.nl
Zo Jun 19 21:29:26 CEST 2005

Ton Boelens wrote:

> Onlangs is Sarge officieel gereleased. Het is dus nu van testing
> geworden tot stable. Moet ik nu, om vervelende verrassingen (en een
> ongewenste version update) te voorkomen, niet als een speer mijn
> sources.list veranderen in:

Yep... maar je kunt de kreet testing ook gewoon in sarge veranderen ipv
stable. Dan blijft het ook gewoon werken als de status van je Debian
release verandert. Daarna eerst apt-get autoclean draaien om de oude
rommel op te ruimen. Vervolgens apt-get update en apt-get dist-upgrade.
Ces't voila.

--
|)egards
|\ichard