[linux] komende woensdag 'MKB Europa spreekt zich uit tegen softwarepatenten' in Brussel

Koen de jonge koen op procolix.com
Wo Jun 22 13:32:25 CEST 2005

Goedemiddag,

Komende woensdag is er in brussel een bijeenkomst georganiseerd door the
European Confederation of Associations of Small and Medium Enterprises
zeg maar "MKB Europa" met als titel "the Software Patent Case".

Deze conferentie zal mogelijk duidelijk het signaal afgeven aan de
politiek en 'het publiek' via de pers dat het Midden en KleinBedrijf
niet blij is met de dreigende Europese regels met betrekking tot
softwarepatenten.

Ik ga daar naartoe omdat het als de uitgekiende kans zie om op de juiste
manier en met de juiste uitgangspunten (vanuit het midden en
kleinbedrijf) duidelijk te maken dat Software patenten geen goed idee zijn.

Wie gaat er mee?

Ik rijdt woensdagochtend vroeg vanuit Delft en er zijn nog een paar
plaatsjes in de auto.

Meer informatie? Zie:
http://www.economic-majority.com/konf050629/
http://wiki.ffii.org/Konf050629En