[linux] Re: mouse tracking

Hans Paijmans J.J.Paijmans op uvt.nl
Za Jun 25 11:08:26 CEST 2005

joop gerritse wrote:

> mev

Ah... mev is wel ge"installeerd maar werkt niet (?!). Maar het bestuderen
van 'man mev' bracht me naar 'xev', en dat doet bijna wat ik wil, maar
werkt alleen in een bepaald window; en ik wil juist /alle/ muisactiviteit.
En xev heeft geen manpage :-(

Het einddoel, voor wie het interesseert, is de output van de P5 dataglove
te pakken te krijgen en in Freewrl te gebruiken. Maar ik doe die dingen
altijd in stapjes: eerst die muis maar eens temmen.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University, Faculty of Arts,           Dept. of Linguistics & AI