[linux] Re: Serie Nummer

Arjan Hendriks arjanhs op gmail.com
Ma Jun 27 08:14:58 CEST 2005

Op 24-6-05 heeft J.<mailing-lists op xs4all.nl> het volgende geschreven:
> On Fri, 24 Jun 2005, Arjan Hendriks wrote:
> Oh, sorry wist niet dat 't om SATA ging.

Geeft niet.

> Ehm..ff denke.. het programma `lshw' al geprobeert ?

Net even geprobeerd, die geeft geen info over het serie nummer weer.

> Over hdparm..

Had ik ook gevonden, want op mijn dvd device werkt het commando goed.

> Als `lshw' zelfs niets doet kan mischien het programma
> http://sourceforge.net/projects/tiobench

Tiobench geeft ook geen serie nummer weer, ik denk toch dat ik maar de
kast moet open schroeven.

Arjan