[linux] Re: opschonen van /tmp bij reboot

Remko Bolt remko op cluebox.org
Ma Jun 27 10:31:31 CEST 2005

Joost van Baal wrote:
> Normaal gesproken doet /etc/init.d/mountall.sh dat, met behulp van
> /etc/init.d/bootclean.sh.
>
> De variabele TMPTIME /etc/default/rcS bepaalt of files in /tmp
> opgeschoond worden.

Bedankt dat je dat even voor me hebt opgezocht. Ik was gisteravond
(vanmorgen beter gezegd) te moe om daar nog in te duiken. Heb het net
even getest maar het werkt `as advertised'.

Waarschijnlijk wordt die ` '-dir er door de kraker z'n cron job ingezet
om meer slachtoffers te vinden.

Wat een response al zo vroeg in de ochtend. Voelt wel goed als mensen
hun medeleven/interesse/steun geven als er bij je is ingebroken. (Ook al
heb je zelf de sleutel onder de mat gelegd :-)

Gr,
Remko