[linux] Re: aangifte doen?

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Ma Jun 27 15:00:59 CEST 2005

> Ik overweeg wel om contact op te nemen met Paypal omdat die
> waarschijnlijk wel geïnteresseerd zijn in wat er op mijn
> harde schijf staat. Ik voel me ook wel een beetje
> verantwoordelijk voor hun schade en ben bereid volledige
> openheid en medewerking te verlenen aan eventueel onderzoek.

Ik weet niet of de schade wel zo groot is voor zo'n grote jongen. Zij
hebben heel wat transacties lopen die een hele hoop geld opleveren.

> Maar een rechtszaak riskeer ik liever niet. Je weet nooit hoe
> een koe een haas vangt. Grove nalatigheid in combinatie met
> een batterij advocaten, ik weet het niet. Ik dacht aan een

Ik zou er niet aan beginnen.

> `ik heb een vriend die' constructie totdat ik de garantie heb
> dat ze me niet zelf zullen aanklagen.

Nogmaals : ik zou er niet aan beginnen want zo'n constructie zou voor
Paypal erg doorzichtig zijn lijkt me (iedereen zegt in zo'n geval "ik
heb een vriend die").

Gr,
Rob