[linux] Re: aangifte doen?

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Ma Jun 27 23:23:27 CEST 2005

Hans Paijmans wrote:

>Dat kan allemaal wel zijn, Hugo, maar mijn punt is dat beveiliging
>van PC's een stuk moeilijker is dan het beveiligen van fietsen.

Vind je? Gezien het aantal gestolen fietsen zou je dat toch niet denken.
Probleem is dat veel mensen denken dat ze er zijn met 2 sloten van onbekende
kwaliteit die een beetje ervaren dief na 3 minuten prutsen open heeft, of
na 2 seconden met de betontang. (Probleem is dat veel mensen denken dat ze
er zijn met 1 virusscanner en 1 spywarescanner die eens per week alles
testen en vervolgens gehackt worden/slachtoffer van een exploit worden
als ze een warez site bezoeken, en meteen als spamrelay gebruikt worden).

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html