[linux] Re: aangifte doen?

Jan Nieuwenhuizen janneke op gnu.org
Di Jun 28 12:04:35 CEST 2005

Remko Bolt writes:

> Op mijn PC mag je rondkijken. Ik heb zelfs een tijd lang een guest
> account gehad. Hoe vind je mijn scriptjes? Oggje luisteren?

Ik zou willen dat dit kon, het probleem is dat anderen dit niet zo
zien.

Er is bij jou meer te halen dan bestanden op je PC: rekentijd, een
internetaansluiting (schijnidentiteit) en bandbreedte.  Zodra iemand
vanaf jouw PC spam gaat sturen of inbraakpogingen gaat ondernemen bij
een ander, zal je internetprovider je afsluiten.

Jan.

--
Jan Nieuwenhuizen <janneke op gnu.org> | GNU LilyPond - The music typesetter
http://www.xs4all.nl/~jantien       | http://www.lilypond.org