[linux] Re: aangifte doen? (was: Re: Re: Ik ben gekraakt.)

Di Jun 28 19:29:13 CEST 2005

On Mon, Jun 27, 2005 at 11:04:09PM +0200, Remko Bolt wrote:

> Dat meen je toch niet serieus!

Jawel. Ik ben van mening dat je niet veel leert als kind, door ergens op
te klikken. Het lijkt allemaal alsof je dan alles zo goed kunt maar de
werkelijkheid is anders.

> We moeten van elke gelegenheid gebruik maken om ons jonge kroost te
> laten genieten van de vrije wereld, voordat ze geboeit ten prooi vallen
> aan de martelwerktuigen van Micro$oft. Je wilt toch dat je kind browst
> ipv exploort, jabbert ipv msnt, grept ipv searcht en haar werkstukken
> e-mailt met een .sxw ipv .doc extensie?

Nee, niet als ze jong is.

> Van welke planeet kom jij waar ze naar informatie hunkerende
> nakomelingen de toegang tot de bibliotheek van het universum ontzeggen?

Aarde, en ik sta er met twee voeten op. kan je niet zeggen van de
gemiddelde school waar ze denken dat je zonder PC niet in het werkelijke
leven kunt staan. Dat is namelijk een denkfout.

--
http://www.linux-it.nl