[linux] Re: aangifte doen? (was: Re: Re: Ik ben gekraakt.)

nllgg op ukemi.com nllgg op ukemi.com
Wo Jun 29 00:31:03 CEST 2005

> Er bestaan diverse pdf to txt converters hoor. Je maakt het bewerken
> alleen wat lastiger.

Uiteraard kan het altijd, maar het voor origineel doen doorgaan wordt
veel lastiger, weergave is constanter en macrovirussen voor PDF heb ik nog niet
gevonden :)

Groet,

Hans
--
(\(\
(^.^)

*This is the cute bunny virus, please copy this into your sig so it can spread