[linux] Re: cgi-script uit laten voeren als default

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Jun 29 12:07:37 CEST 2005

Op wo, 29-06-2005 te 11:56 +0200, schreef Ton Smeele:

> Lijkt op probleem met POST method bij gebruik van SSL en client
> certificaten.  Neem dan in je .htaccess de regel op:
>     SSLOptions +OptRenegotiate

Dat is het probleem niet. Het probleem (i.i.g. bij mijn provider) is dat
een extensie .shtml alleen een GET kan ontvangen en geen POST.
Ik denk dat ik het opgelost heb door een frameset te gebruiken. In die
frameset zit dan enkel één frame. (De enige reden dat ik het gebruik is
dat ik 'mooie' URL's wil hebben.)

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>