[linux] Re: aangifte doen? (was: Re: Re: Ik ben gekraakt.)

J. mailing-lists op xs4all.nl
Wo Jun 29 12:23:47 CEST 2005

On Wed, 29 Jun 2005, Johan Wevers wrote:

> Uiteraard niet, pdf is ooit ontwikkeld omdat Postscript daar wel gevoelig
> voor was.
>
> ir. J.C.A. Wevers

Sorry, ik kan geen ondersteuning vinden voor die uitspraak.

Security werd pas belangrijk met PDF versie >1.1 toen acrobat Acrobat 2
uit kwam [1994].

Zoals meerdere formaten toen, werd PDF geboren omdat men een visie had
van `geen papier meer op de werkplek' en toch geld verdienen .

Zoek maar eens op `John Warnock' en `PDF' bij google.

PDF was eerst `IPS' [Interchange PostScript] en de eerste IPS informatie
[1992] op het internet rept helemaal niet over macro-virussen.

J.